Έχετε απορίες; Ρωτήστε εμάς!

Συχνές ερωτήσεις

Αν έχετε απορίες σχετικά με τη λειτουργία του Κέντρου Λήψης Σημάτων της Sigma Monitoring, μπορείτε να δείτε παρακάτω μια σειρά ερωτήσεων με αντίστοιχες απαντήσεις.

Κάντε κλικ στην ερώτηση που σας ενδιαφέρει για να δείτε την απάντηση:

Τι είναι το Κέντρο Λήψεως Σημάτων και τι παρέχει;

Δείτε την ενότητα Υπηρεσίες

Πόσο κοστίζει η συνδρομή του Κέντρου Λήψης Σημάτων της Sigma Monitoring;

Η ετήσια συνδρομή του Κέντρο Λήψης Σημάτων της Sigma Monitoring εξαρτάται από τον τύπο της σύνδεσης και από τις παροχές που θα ζητήσετε. Για το ακριβές ποσό, επικοινωνήστε μαζί μας.

Tι τύπος τηλεφωνικής σύνδεσης χρειάζεται για να συνδεθώ στο Κέντρο Λήψης Σημάτων;

Όλοι οι τύποι τηλεφωνικής σύνδεσης μπορούν να συνδεθούν στο Κέντρο Λήψης Σημάτων.
Στην περίπτωση που η γραμμή σας είναι ADSL θα πρέπει να συνδέσετε ειδικό φίλτρο στο σύστημα σας.

Έχω ήδη συμβόλαιο με κάποιο άλλο Κέντρο Λήψης Σημάτων, μπορώ να μεταφερθώ στη Sigma Monitoring και αν ναι με ποιο τρόπο;

Ναι μπορείτε με την προϋπόθεση ότι έχει λήξη η διάρκεια του συμβολαίου σας. Στην περίπτωση που μεταφερθείτε σε εμάς από άλλο Κέντρο Λήψης Σημάτων σας προσφέρουμε έκπτωση 10% για τον πρώτο χρόνο.

Τι εξοπλισμό χρειάζεται να να συνδεθώ στο Κέντρο Λήψης Σημάτων; Χρειάζεται να αγοράσω καινούργιο σύστημα συναγερμού;

Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα χρειασθείτε επιπλέον εξοπλισμό, γιατί τα περισσότερα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν με οποιοδήποτε Κέντρο Λήψης Σημάτων. Στην περίπτωση, όμως, που το σύστημα σας δεν υποστηρίζει την σύνδεση με Κέντρο Λήψης Σημάτων, σας προσφέρουμε 20% έκπτωση για την αγορά ενός νέου συστήματος της εταιρίας μας.

Ποια είναι η διάρκεια της σύμβασης που θα υπογράψω με την Sigma Monitoring;

Η διάρκεια της σύμβασης είναι για ένα έτος, μετά το πέρας του οποίου η σύμβασή σας μετατρέπεται σε αορίστου χρόνου, κατόπιν συνεννόησης.

Ποια είναι η διαδικασία για τη σύνδεση με το Κέντρο Λήψης Σημάτων;

Θα πρέπει να συμπληρώσετε την αίτηση που βρίσκεται εδώ και να τη στείλετε στο Fax 210 9755756 ή στο e-mail [email protected].

Πόσο διαρκεί η διαδικασία ενεργοποίησης της υπηρεσίας;

Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας γίνετε άμεσα.

Σε περίπτωση διακοπής ρεύματος, το Κέντρο Λήψης Σημάτων θα λαμβάνει κανονικά τα σήματα και αν ναι για πόσο χρόνο;

Ναι, θα συνεχίσει να λαμβάνει κανονικά τα σήματα, γιατί το σύστημα συναγερμού λειτουργεί με μπαταρίες. Η αυτονομία του εξαρτάται από την κατανάλωση του συστήματος συναγερμού αλλά και την κατάσταση της μπαταρίας. Υπό φυσιολογικές συνθήκες η διάρκεια της λειτουργίας του ξεπερνά τις 24 ώρες.

Μπορώ να γνωρίζω ποια σήματα έχει λάβει το κέντρο λήψεως σημάτων της εταιρείας και πότε;

Υπάρχει η δυνατότητα να έχετε μηνιαία αναφορά των σημάτων που λαμβάνονται από το Κέντρο Λήψης Σημάτων, εφόσον αυτό έχει προσυμφωνηθεί με την εταιρία μας.

Πως θα γνωρίζω πότε είναι η ανανέωση της συνδρομής μου και με ποιους τρόπους γίνεται η εξόφληση;

Για να σας ειδοποιήσουμε για την ανανέωση της συνδρομής σας, σας αποστέλλουμε ταχυδρομική ειδοποίηση (ταχυπληρωμή) ή επικοινωνούμε τηλεφωνικώς μαζί σας

Οι τρόποι εξόφλησης είναι:

  • Πληρωμή σε όλα τα ΕΛΤΑ με την ταχυπληρωμή
  • Κατάθεση σε συμβεβλημένες τράπεζες ( Probank, Εθνική, Eurobank)
  • Είσπραξη από εισπράκτορα στο χώρο σας (εντός Αττικής), με επιπλέον χρέωση 5€
  • Ηλεκτρονικά, μέσω της πιστωτικής σας κάρτας.

Σε περίπτωση που η οικία μου ή το κατάστημά μου βρίσκετε εκτός Αθηνών, μπορώ να συνδεθώ με το Κέντρο Λήψεως Σημάτων;

Ναι, μπορείτε να συνδεθείτε με το Κέντρο Λήψεως Σημάτων ανεξαρτήτως της απόστασης, διότι η επικοινωνία γίνεται μέσω τηλεφώνου ή μέσω GPRS.

Σε περίπτωση που κοπεί η γραμμή του τηλεφώνου, τι γίνεται με το Κέντρο Λήψης Σημάτων;

Δεν λειτουργεί, εκτός αν υπάρχει σύνδεση μέσω GPRS.

Τι είναι η σύνδεση μέσω GRPS; Μπορώ να την προσθέσω στο υπάρχον σύστημα ασφαλείας μου;

Η σύνδεση μέσω GPRS γίνεται μέσω του δικτύου της κινητής τηλεφωνίας και του διαδικτύου. Η επικοινωνία με το Κέντρο Λήψεως Σημάτων γίνεται σε πολύ τακτά διαστήματα, συνήθως ανά 3 ή 5 λεπτά και η διακοπή της επικοινωνίας, για οποιοδήποτε λόγο, θα έχει σαν αποτέλεσμα να δοθεί συναγερμός.

Η εταιρία μας μπορεί να σας προμηθεύσει τα πλέον αξιόπιστα συστήματα σύνδεσης μέσω GPRS, ώστε να έχετε την πλέον ασφαλή σύνδεση.

Που μπορώ να απευθυνθώ για περισσότερες πληροφορίες;

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι στη διάθεση σας, από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:30 έως τις 17:00 στο τηλέφωνο 210 9765485 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]. Εναλλακτικά μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας.